Tutors JAC’s

Dins les activitats tutorials del 2n trimestre, l’alumnat de 4t mediador JAC’s ha dut a terme una tutoria entre iguals amb els alumnes de 1r ESO.
Les activitats tutorials realitzades tenen com a objectius principals, la interacció entre els alumnes del mateix curs i la intercomunicació amb els seus tutors de 4t. Totes les activitats desenvolupades prenen caire dinamitzador i a poder ser lúdic amb la finalitat que l’alumnat tutoritzat se senti còmode i s’obri per expressar com se sent, què pensa i com està sent el seu pas per l’institut.