Recicla el teu mòbil i salva vides

Els alumnes de 1r del cicle de SMX, en el mòdul d’aplicacions ofimàtiques han desenvolupat un projecte de presentacions, imatge i vídeo per incentivar a tots els alumnes de l’institut a reciclar els seus mòbils vells.

El lema del projecte és: Recicla el teu mòbil i salva vides

La idea d’aquesta iniciativa és col·laborar amb la Fundació MONA, una entitat sense ànim de lucre que es dedica al rescat de primats que viuen en condicions pèssimes. Es pot ajudar i col·laborar amb la fundació de moltes maneres, una d’elles és a través del projecte de reciclar els mòbils vells.

Sabies que aproximadament el 90% dels materials d’un mòbil es poden reutilitzar? 5 minuts del teu temps poden tenir un gran impacte i generar un gran canvi en el món.

Et demanem la teva ajuda i et proposem que portis el teu mòbil vell a l’institut, per poder-lo reciclar, els alumnes del cicle ens encarregarem d’enviar-lo a la fundació Mona, ells reutilitzaran o, s’arregla, s’embala i s’envia als països més pobres. Els que són obsolets s’envien a recicladors especialitzats que desmunten totes les parts per a la serva reutilització, sempre respectant el medi ambient.