Trobada de música Com Sona l’ESO. Altea 2017

Vam sortir de l’Espluga a les 07:00 del matí del passat dimecres dia 10 de maig, passant per Cambrils, Miami i Amposta per recollir a aquest alumnat inscrit a aquesta trobada. Vam arribar a Altea cap a les 14:15 hores. En muntar les tendes de campanya i dinar vam fer un primer assaig a les 16:00 al Palau d’Esports acabant cap a les 19:00 hores. A les 20:00 hores vam anar al passeig marítim d’Altea per gaudir d’una bona estona fent balls populars i divertits amb “Ballem Altea”, on l’alumnat va poder relacionar-se amb alumnes d’altres centres participants. Vam sopar allí mateix de pícnic. A partir de les 24:00 va començar l’Offestival, on 4 grups de rock d’alguns instituts i alguns profes es van animar a pujar a l’escenari a cantar.

Com sona l'ES0 2017 Joan Amigó

El dijous 11 vam tenir assaig al Palau d’Esports al matí. Es va acabar una mica abans d’hora, ja que el concert ja sortia força be, per tant, vam tenir una estona lliure per estar en la zona d’acampada o passejar pel passeig. A les 13:30 hores vam entrar a dinar, ja que teníem el primer torn. A les 17:00 vam anar cap a la “plaça del Mercadillo” on ja estava muntat l’escenari i vam fer l’assaig de com pujar a dalt i les proves de so. Després vam fer un petit assaig. A l’acabar l’assaig vam poder gaudir d’una estona lliure fins l’hora de sopar, que en aquesta ocasió teníem el segon torn. Després de sopar, van tenir una hora d’assaig, per acabar de planificar el concert. A partir de les 00:00 hores va actuar el grup Auxili fins les 2:30 de la matinada.

Com sona l'ES0 2017 Joan Amigó

El divendres vam tenir el matí lliure per poder anar a la platja, descansar, prendre el sol…i conèixer una mica la ciutat; després Galbis va fer una de les seves paelles gegants, per a 1500 persones. Estava boníssima!! A les 18:00 hores vam fer un assaig general que va durar sobre una hora, quedant-se la banda de música assajant. A les 20,30 vam sopar de pícnic a la zona d’acampada tot el centre junt. A les 22’00 en punt ja estàvem a dalt de l’escenari tots per començar puntuals, que ho retransmetien algunes canals de televisió locals i havíem de ser molt curosos.

Com sona l'ES0 2017 Joan Amigó

El concert va sortir molt bé, com sempre, espectacular. Tothom va fer molt bé la seva part i el públic va poder gaudir d’un espectacle únic amb 1500 alumnes de secundària del País Valencià, Catalunya i les Illes Balears, juntament amb els seus professors. Una trobada única, espectacular i emocionant, tal i com van dir els mateixos alumnes i algunes de les famílies que van anar a gaudir de l’espectacle en directe. I a la nit…a deixar-ho tot cantant i ballant amb la Kinki Band, que ens ho vam guanyar.

El dissabte al mati, cansats però contents, vam desmuntar les tendes i després del desdejuni cap a l’autocar i tornada a casa.

Com sona l'ES0 2017 Joan AmigóCom sona l'ES0 2017 Joan Amigó