Treball de síntesi a Siurana

Els dies 3, 4 i 5 de maig els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Joan Amigó vam realitzar el Treball de Síntesi, el qual va consistir en passar tres dies a la localitat de Siurana realitzant diverses activitats d’esport, aventura i natura que ens van permetre conèixer el territori.

20170504_135108

El dimecres 3 de maig vam iniciar el Treball de Síntesi passant el matí a les “Vies Altes”, un parc d’aventures prop de Porrera, on vam poder fer circuits de tirolines. Tot i la por inicial d’alguns alumnes, tots van acabar enfilant-se pels arbres i llançant-se per les tirolines.

20170504_115139

El dijous 4 de maig, tot i la son d’una nit en la qual no van dormir gaire, vam fer el camí de baixada fins al pantà de Siurana. Un cop allà vam poder gaudir d’un matí de caiac i canoa. La pujada caminant fins al càmping va ser dura, però un cop a dalt, i després de recuperar forces, vam poder fer les activitats de Tir amb arc i de Paintball Làser.

20170505_102656

El divendres 5 de maig vam realitzar l’activitat d’escalada. Per parelles podíem pujar una paret vertical amb l’ajuda dels monitors. Després de dinar i recollir els estris d’acampada, vam tornar cap a l’Espluga.

siurana17

El temps ens va acompanyar durant els tres dies i els alumnes han valorat molt positivament l’estada.

Pep Trullols, Oriol Ros, Rosalia Anglès