Taller de robòtica i programació per primària

L’Institut Joan Amigó, de l’Espluga de Francolí, va oferir un taller de robòtica i programació als alumnes de 6è de primària del Col·legi Mare de Déu del Carme i de l’escola Martí Poch. Alumnes de 2n i 3r d’ESO van fer de monitors, explicant als participants com havien de programar un robot de la marca LEGO perquè sortís d’un laberint, i ajudant-los a crear un videojoc utilitzant el llenguatge de programació Scratch. L’objectiu del taller va ser que els nois i noies de l’institut posessin en pràctica el que han après a classe, ajudant als més joves a iniciar-se en les noves tecnologies.

El taller va resultar molt satisfactori per part dels estudiants dels tres centres, que van passar una estona molt agradable i van aprendre junts. Aquest any ja és el quart que els tres centres comparteixen l’experiència, que es preveu continuar en un futur.

Virginia Carmona
Professora de matemàtiques

Practicant una de les proves.

Entrant al laberint

Tot l'alumnat participant