Ivet Casas, finalista del Premi Sambori

L’alumna de segon d’ESO Ivet Casas ha quedat finalista del Premi Sambori en la categoria de Primer cicle de secundària. El pròxim dissabte 15 de maig a les 10.30h, se celebrarà el lliurament dels guardons als premiats al Parc del Pinaret de Cambrils. Per la situació sanitària actual, el limitarà l’aforament de gent que assistirà a l’acte.

El Premi Sambori té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics de cada centre. Òmnium Cultural organitza el Premi Sambori Òmnium a Catalunya des del 2006 i l’últim curs ha comptat amb la participació de més de 46.000 alumnes. Un total de 140.000 alumnes que el converteix en el premi literari escolar amb més participants d’Europa.