Participació en el Certamen Literari AMIC-Ficcions

Quinze alumnes de 4t ESO han participat en el Certamen Literari AMIC-Ficcions, l’aventura de crear històries. Es tracta d’un concurs literari en català que proposa crear una història de ficció dividida en tres capítols. Per redactar la història, l’alumnat disposa de cinc inicis, d’entre els quals ha d’escollir-ne un i desenvolupar la trama.

Així, durant els mesos de gener, febrer i març, aquests alumnes han hagut d’idear i escriure les tres parts d’una història completa, que els ha portat a posar en joc les seves dots d’escriptors i escriptores. I s’ha de dir que se n’han sortit molt bé. Felicitats a tots per la feina feta i molta sort en el concurs!