Novel·la en moviment

L’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha creat un vídeo a partir de la lectura del llibre Katalèpsis, que s’havien llegit durant el segon trimestre a Llengua Catalana i Literatura.

Aquest treball és un dels projectes interdisciplinars que des de l’institut s’han dut a terme durant el curs entre els departaments de llengües i expressió.

Des de Llengua, es va fer la lectura del llibre i se’n va fer el corresponent comentari a classe. A les classes de Visual i Plàstica, es va fer l’edició del vídeo amb l’aplicació Stop Motion, que l’alumnat tenia descarregada al mòbil. Abans, però, van elaborar un guió literari, un guió il·lustrat i un guió tècnic. D’aquesta manera, van posar en pràctica els coneixements que havien adquirit sobre plans, angles de càmera i gèneres.

Tot seguit podeu veure un parell dels vídeos que s’han produït.

Títol: Katalèpsis. El perill de les drogues.Autors: David Neag, Júlia Mercado i Iris Miró.

Títol: Katalèpsis. La sinceritat.Autores: Laia Sans i Clàudia Boqué