ESCAPE ROOM LABORAL

L’alumnat de 4t ESO va realitzar un taller ESCAPE ROOM LABORAL, organitzat per l’oficina jove del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

L’ESCAPE ROOM LABORAL és molt més que un joc. Es tracta d’una activitat vivencial,dinàmica, participativa, d’investigació, d’observació, de reflexió i d’anàlisis

S’han treballat diversos objectius, com el treball en equip, fomentar la cohesió i la comunicació del grup, reflexionar sobre la importància de treballar en grup per aconseguir objectius compartits, prendre consciència de que les capacitats grupals tenen més força que les individuals, potenciar el control emocional en la resolució de conflictes i potenciar l’autoconeixement.

La sessió ha constat de dues part. A la primera, l’alumnat ha resolt una missió secreta on havien de trobar un codi secret superant proves que habitualment es fan per a la cohesió de grup empresarial. A la segona part, cada grup ha creat una empresa amb els rols i els salaris corresponents on a continuació s’ha realitzat una reflexió de com havia anat posant èmfasi en els comportaments individuals de cada persona que ha participat.