DECIDIM EL NOSTRE FUTUR!

La majoria de joves de 4t d’Educació Secundària veuen que no és fàcil decidir amb 16 anys què volen fer.

Preguntes com: El batxillerat és la millor opció?, hi ha cicles formatius que m’agraden?, tindré recursos a l’aula? i moltes d’altres són les que es plantegen tant l’alumnat com les famílies quan s’apropen les dates de les preinscripcions.

És per això que des de la tutoria de 4t d’ESO de l’Institut Joan Amigó s’han treballat aquestes incerteses intentant buscar la millor sortida per cadascú.

Durant els mesos de febrer, març i abril s’han dut a terme diverses xerrades d’Orientació Educativa i Orientació Laboral a càrrec del Consell Comarcal.

I, per tancar el cicle, el passat dimarts 27 d’abril, l’alumnat de 4t va rebre una xerrada a càrrec de l’Institut Martí l’Humà veient tot el ventall de possibilitats que ofereixen, tant a nivell de Batxillerat com de Cicles Formatius.

Van parlar dels tipus de batxillerat, les matèries comuns i de modalitat, així com dels cicles de grau mitjà que ofereixen i de la FP dual, incidint en les Jornades de portes obertes.

Esperem que aquestes xerrades i activitats ajudin a clarificar tots aquests interrogants i l’alumnat pugui escollir el camí més encertat.