Dibuixos per la igualtat

Un dels treballs que, des del nostre institut, s’han presentat al recull de DIBUIXOS PER LA IGUALTAT del Consell Comarcal, ha estat seleccionat per sortir al punt de llibre d’enguany.

Aquest recull compta amb la participació d’alumnes de darrer cicle de primària i d’ ESO de la Conca i està emmarcat dins de les activitats que organitza el SIAD del Consell Comarcal de la Conca de Barberà per commemorar el dia 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

A l’Institut Joan Amigó I Callau hi va participar l’alumnat de 2n d’ESO i el grup seleccionat el formen Miquel Mas, Nerea Expósito, Jana Pons, Marc Amill, Isolda Sans, Maria Alias, Ariana Altarriba i Ivan Agudo amb l’obra “Juntes som més fortes”.

La realització de tots els treballs presentats va ser feta amb la tècnica de cosit sobre paper. Concretament, en el cas de l’obra seleccionada, el cosit s’ha fet sobre una imatge fotogràfica. Ens complau haver format part d’aquesta activitat i felicitem els i les alumnes que hi han participat amb els seus treballs, independentment de si han estat i o no seleccionats, gràcies!