El departament de llengües celebra un mes ple de concursos literaris

El mes de març arriba cada any carregat de concursos literaris. I des de l’institut Joan Amigó ens agrada apropar al nostre alumnat a aquests certàmens, ja que és una oportunitat per gaudir escrivint i llegint de manera creativa. Un record que quedarà en el seu imaginari i una experiència que els ajudarà a créixer.

Aquesta setmana, en concret, segon i quart d’ESO han participat en el concurs de Lectura en Veu Alta, que organitza el Grup Enciclopèdia per promoure la literatura.

D’altra banda, també aquest dijous i aquest divendres segon d’ESO s’ha submergit en l’experiència Concurso Jóvenes Talentos de Relato Corto, que convoca la Fundació Coca-cola fa més de 60 anys tant en llengua catalana com castellana. Enguany han ofert la possibilitat de participar a més joves de cada centre i, en total, 30 alumnes del nostre institut han deixat volar la seva imaginació en el seu relat.

Acabarem el mes de març participant en el Certamen Literari del Casal de l’Espluga de Francolí, en els Jocs Florals Escolars de Catalunya i en el Concurs Literari d’AMIC-Ficcions. Des de primer a quart d’ESO, l’alumnat tindrà l’oportunitat d’aventurar-se en el món de literatura, de poder crear històries i poder difondre-les més enllà de l’aula.