Dia europeu de les llengües

Des dels departaments de llengües i llengües estrangeres volem conscienciar el nostre alumnat de la riquesa i diversitat lingüística del continent europeu com a eina per aconseguir una major comprensió intercultural.

Amb aquest objectiu, l’alumnat de 1r i 3r d’ESO ha escrit la paraula en català, castellà, romanès i anglès que més els agrada. L’alumnat de 2n ha investigat sobre el món de les frases fetes. Ha après a jugar amb el seu sentit propi i figurat. I ha fet un recull de frases fetes en les seves llengües d’origen.

L’ús de les expressions populars són un indicador del bon estat d’una llengua. L’alumnat de 4t ha anomenat, localitzat i relacionat algunes llengües d’Europa amb la seva família lingüística. A més, cadascú ha escollit una o més d’una llengua i han traduït la paraula “llengua” en els diferents idiomes.

#insjoanamigoicallau #coeEDL #diainternacionaldelesllengüeseuropees

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *