Covid – Castanyada 2020

Divendres 30 d’octubre

Mireu l’àlbum de fotos de la castanyada de l’Institut Joan Amigó i Callau

Àlbum de fotos

Un any més i com ja és tradició al Joan Amigó, he celebrat la Castanyada. Aquest any, ben diferent respecte les anteriors edicions. Per tal de mantenir totes les mesures de seguretat de la COVID19, l’alumnat ha fet excursions de descoberta pels voltants de L’Espluga en grups bombolla i acompanyats de famílies voluntàries.

Els de 1r d’ESO han anat fins al Monestir de Poblet, els de 2n d’ESO a l’ermita de la Trinitat, els de 3r d’ESO han fet un tros de l’itinerari 1 del PNIN i els més grans, els de 4t d’ESO, han pujat fins al mirador de La Pena. Allí s’han organitzat diferents activitats tradicionals com el mocador o curses de carros que afavoreixen molt la cohesió grupal.

A més a més, la Comissió d’impuls de la llengua anglesa juntament amb l’alumnat de 3r d’ESO han organitzat una activitat de Halloween per l’alumnat de 1r i 2n. Han preparat un quizz sobre Halloween pels seus companys i companyes per posar a prova els seus coneixements sobre una de les festes amb més tradició a Irlanda i EUA.

Com que aquest any el temps ens ha acompanyat, la jornada ha sigut tot un èxit. Volem agrair una vegada més a les famílies voluntàries la seva participació i implicació en les activitats de centre. Tot seguit podeu trobar un recull de fotografies de les diferents activitats.

Àlbum de fotos