Carnaval 2017

A l’institut Joan Amigó hem celebrat el Carnaval i ens ho hem passat genial!
Les darreres setmanes els alumnes han estat assajant de valent durant les hores de pati: no és fàcil posar-se d’acord sobre la música que ballaran, sobre la coreografia que faran i sobre la disfressa que es posaran. Però al final sempre surten uns balls prou sorprenents.
Els alumnes de 4t ens han preparat un esmorzar fantàstic amb coca i xocolata de cara a recaptar fons pel seu viatge de final de curs.
Ens ha vingut a veure Sa Majestat el Carnestoltes de l’Espluga, al qual agraïm la seva presència.

Els de 1r A d’ESO ens han simulat una boda entre Donald Trump i Hillary Clinton, per la qual cosa han guanyat el Premi a la millor improvisació.

Els de 1r B d’ESO ens han ballat Haka (un ball neozelandès) i ens han fet d’animadores, emportant-se el Premi a la millor planificació.

premi-a-la-millor-planificacio-1r-b
Premi a la millor planificació – 1r d’ESO B

Els de 2n d’ESO s’ha disfressat d’animals i ens han ballat a ritme de “Party Animal”. Han guanyat el Premi al millor vestuari.

premi-al-millor-vestuari-pels-alumnes-de-2n-deso

Premi al millor vestuari – 2n d’ESO

Els de 3r d’ESO han simulat un conegut programa de televisió rebatejat amb el nom de “Tu culo me suena”. Ho han fet molt bé i ha sigut un grup amb molta participació, per la qual cosa s’han emportat el premi al millor show i el 1r Premi del Carnaval INS Joan Amigó 2017.

Els guanyadors del concurs carnavalenc

Els de 4t ens han fet un “remember” de tots els balls que han fet al llarg de la ESO, emportant-se el premi a la millor coreografia.

lalumnat-de-quart-deso-es-lultim-any-que-participa-en-la-festa
Alumnes de 4t d’ESO

Ha estat un matí lúdic i divertit. Aquesta activitat permet als alumnes desenvolupar la seva part creativa i organitzativa, fa cohesió de grup i crea un bon ambient a l’institut. I, a més, ens ho passem molt bé!