4a Fira “Tastet de Ciència”

L’Institut Joan Amigó, de l’Espluga de Francolí, va participar el passat dissabte 20 de maig a la quarta Fira ‘Tastet de Ciència’, a Reus, on diferents professors, alumnes i divulgadors de l’àmbit científic i tècnic van exposar al carrer una sèrie d’activitats i experiències al públic general. Un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’institut va presentar un experiment químic, enfocat als més petits, així com una exposició de maquetes de volcans i models que mostraven les diferents capes de la Terra, i també una sèrie de robots amb placa Arduino que han estat construïts i programats per ells mateixos.

La fira va ser tot un èxit, i la gran afluència de públic i l’interès mostrat ha motivat al centre a participar en properes edicions.

tastet ciència