Què és un “double­decker”? De què estan fets els “Haggis”?

Escrit per Raquel Gelonch i Laura Martínez

Departament de Llengües estrangeres INS Joan Amigó i Callau

Què és un “double­decker”? De què estan fets els “Haggis”? Què vol dir “Ysgol” en gal∙lès?

Aquestes i moltes més preguntes van poder respondre els nostres alumnes de 1r i 2n cursos de l’ESO durant la “UK Culture Talk” que es va dur a terme el passat 11 de novembre de 2015 al nostre institut. La Cristina, una nord­americana molt cool que actualment viu i treballa a Catalunya,

ens va explicar un grapat de coses sobre la cultura anglesa d’una manera molt lúdica i amena. Els nostres alumnes van passar una bona estona i no només van guanyar coneixements sinó que amb la seva participació també van poder guanyar un “unique intelligent pen”… Wow! Tot plegat gentilesa de l’Editorial Burlington Books, que d’aquesta manera agraeixen la confiança que hem posat en ells comprant els seus llibres per a l’ensenyament de la llengua anglesa.