Cantata musical dels alumnes de 1r

Dissabte 16 de març a les 17:30 h es celebra la XXIV Mostra de corals infantils i juvenils de Palamós.

Sota el guió i la direcció dels mestres de música de les escoles de primària de Palamós, els alumnes dels grups de 1r protagonitzaran aquesta trobada de corals escolars que tindrà una durada de 60 minuts.

Els alumnes dels grups-classe A cantaran a les 17:30 h i els grups-classe B a les 18:30 h

A partir del dimarts 26 de febrer us fem arribar 2 entrades per cada nen/nena. Si en necessiteu més les podeu demanar a la taquilla el mateix dia 16 de març. Són entrades gratuïtes.
Necessitem que vinguin tots els nens i nenes perquè els agradarà molt pujar dalt l’escenari a cantar i formar part d’aquest espectacle.Us hi esperem a tots !!!

Acompanyament: professors de música de l’Aula Musical de La Vila

Organitza: Joventuts Musicals de Palamós.

Més informació a la web de l’Ajuntament de Palamós i a la circular de la cantata