A 6è hem finalitzat el curs de vela escolar!

L’alumnat de 6è de primària ha finalitzat el curs de Vela Escolar 22-23, en aquestes 11 sessions han aprofundit sobre aquest esport nàutic tant lligat amb el nostre poble. Han realitzat sessions pràctiques que ens han servit per a treballar de forma cooperativa i també un treball teòric sobre temàtiques diverses, com per exemple, els perjudicis del plàstic en els nostres mars i oceans, animals marins en perill d’extinció, els usos del port de Palamós, etc. El curs culminarà amb la regata interescolar que es durà a terme el dissabte 17 de juny al matí.