PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2026-2027

Del 22 al 30 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2026-27. Cal que consulteu la llista d’admesos que trobareu penjada aquí i al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el vostre fill/a. Tingueu present que el dijous 25 i el divendres 26 són dies de festa local.

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS A L’ESCOLA LA VILA

ATENCIÓ: La reunió per a les famílies nouvingudes d’I3 serà el dilluns 29 a les 19h.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Podeu passar a recollir tota la documentació per la matrícula a partir del dia 19 de juny a la secretaria de l’escola. Horari de 8:30 a 13.30h. També podeu descarregar-la aquí: full dades matrícula, carta de compromís educatiu, autorització drets d’imatge, autorització sortides pel poble, atenció educativa alternativa/religió, autorització paracetamol, enquesta de salut.

Més endavant us farem arribar el full de pagament de quotes. Les famílies de 1r a 6è, heu de cedir un val escolar a l’escola, trobareu tota la informació AQUÍ.

Aquí teniu també el full de pagament de l’AMPA:  Quota de l’ AMPA_26-27.

(Les famílies vulnerables d’I3 a 2n estan exemptes del pagament de quotes, xandall, excursions i AMPA.)

MENJADOR ESCOLAR: Podeu consultar informació sobre menjador escolar a la web del Consell Comarcal: MENJADOR ESCOLAR_CONSELL COMARCAL BAIX EMPORDÀ

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

 

Festa de comiat de P5

Dimecres 19 de juny a les 9:30h al matí fem La festa de comiat dels alumnes de P5.

Els nens i nenes de P5 fem un espectacle ambientat en tots els eixos que han treballat al llarg del curs. Relacionat amb els projectes que han treballat i els ambients d’aprenentatge fan un espectacle on us conviden a participar.

Finalment celebrarem el pas dels nens i nenes de P5 a Primària.

El comiat de P5 serà protagonitzat exclusivament pels alumnes d’aquest curs. Els nens i nenes de P3 i P4 només faran entrega dels birrets i d’un petit detall als seus companys. Tot i això, l’acte és obert a tothom!

L’AMPA i l’escola vol convidar a familiars i alumnes de P5 a un petit pica pica en acabar les actuacions.

 

Festa de comiat de 6è

Els nois i noies de 6è acaben l’Educació Primària i marxen a l’institut.

Dimecres 19 de juny a les 20:30 h tindran lloc els actes de comiat als alumnes de 6è en el pavelló de l’escola. Els nois i noies han de venir ben guapos per la vetllada !

L’AMPA i l’escola us convida a familiars i alumnes de 6è a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Esperem compartir amb vosaltres la festa!

 

5è fa l’activitat A trenc d’ona

DSC_0702
Dijous 13 i divendres 14 de juny,  els/les alumnes de 5è fan l’activitat A trenc d’ona.
Aquesta és una activitat organitzada per l’Àrea de Medi ambient de l’Ajuntament de Palamós i realitzen un estudi de tots els éssers vius  que troben a la Platja Pere Grau de Palamós, sota el far.
Cliqueu per veure on anem aquí.
Podeu veure les fotos de l’activitat aquí (en breu)
Amb el suport de:
 logotip

XXI Mostra de danses

Dimecres 12 de juny al matí els nens i nenes de 3r van a ballar Danses amb música de bandes sonores de pel·lícules infantils al pavelló municipal de Palamós. Aquesta és una trobada que es fa cada any i reuneix els grups-classe de 3r de totes les escoles del municipi. Organitzat per les mestres de música de les escoles de Palamós

Tota la comunitat de mitjans anirà a veure els seus companys com ballen les danses. Cal portar esmorzar i ampolla d’aigua en una petita bossa.

 

PROPOSTES LLIURES P4

PROPOSTES LLIURES…
“L’Art d’Ensenyar, és l’Art d’ajudar a descobrir…”
Mark Van Doren.
I… d’alguna manera, és el que hem intentat fer; ser guies per ajudar-los a descobrir per ells mateixos, i encaminar-los de la millor manera possible.
Les tardes les hem dedicat a fer activitats la majoria lliures, on… Llegeix més»

AMBIENT D’ART A COMUNITAT DE PETITS

AMBIENT D’ART

La creativitat i l’expressió a través de l’Art són una de les eines més gratificants pels alumnes, ja que poden manifestar amb un llenguatge específic, allò que a vegades no s’atreveixen a dir, gaudint de moments molt especials com ara el primer tacte de les mans amb el fang, el traç del pinzell, el descobriment de nous colors, les textures, les barreges, el col.lage, el dibuix, les tisores, el punxó,….

“La primera tasca de l’educació és agitar la vida, però deixar-la lliure perquè es desenvolupi”. Maria Montessori.

Podeu veure el recull de fotos clicant aquí

Sortida a la platja a P4

El proper dijous 13 de juny, els nens i nenes de P4 anirem d’excursió a la platja. Sortida i arribada a l’escola.

Cal portar:

  • motxilla amb la tovallola, ampolla d’aigua i esmorzar, recanvi de roba interior (en una bossa de plàstic).
  • pantaló curt, samarreta, banyador, gorra i calçat còmode per a caminar.
  • crema solar (d’alta protecció) posada a casa.

Si us plau, tot marcat amb el nom del vostre fill-filla.

Gràcies.

Excursió de P3

El proper dijous 13 de juny, els nens i nenes de P3 anirem d’excursió a la platja. Sortida i arribada a l’escola (horari 8’30 a 12’30h) Cal portar:

  • motxilla amb la tovallola, ampolla d’aigua i recanvi de roba interior (en una bossa de plàstic).
  • pantaló curt, samarreta, banyador, gorra i calçat còmode per a caminar.
  • crema solar (d’alta protecció) posada a casa.

Si us plau, tot marcat amb el nom del vostre fill-filla. Gràcies