XV Gala de l’Esport palamosí

Dijous 13 de juny tindrà lloc la XV Gala de l’Esport palamosí al teatre La Gorga.

La trobada anual on es reconeix la feina d’entitats, clubs, escoles, associacions i esportistes per la promoció de l’esport local.
L’acte comença a les 18:30h amb el lliurament dels reconeixements a les AMPAS i centres escolars i les entitats esportives, també es lliurarà els premis del Concurs d’Instagram d’aquest any.

Podeu consultar aquí (en breu) els guanyadors del I Concurs d’Instagram. De la nostra escola tenim premiats de 2n ( Nil Gesteira, Jordi Duran, Eneco Garcia, Pau Vilà, Ruth Requena, Nàstia Shkira i Mara Jaén) i 5è ( Ashley Prados, Paula Gibernat, Mar López, Clàudia Marín, Neo Cao, Miquel Coll, Esther Mestres i Adrià Vilà )

En aquest enllaç (en breu)  trobareu un extens reportatge fotogràfic de la XIV Gala de l’Esport Palamosí .

Organitza: Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós