Moments a P4

CADA DIA …MÉS GRANS!

Els infants de P4 ens hem anat fent grans, hem après a compartir,  hem jugat, hem gaudit de noves descobertes, ens hem deixat aconsellar, hem cantat, ballat, dibuixat, muntat… i fins i tot hem ensopegat, però junts  hem après a tornar-nos a aixecar!!!!… a col.laborar, a emocionar-nos i en definitiva a fer-nos grans personetes!!!

“ Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc” Benjamin Franklin.

Al llarg dels darrers trimestres, Hem realitzat un munt d’activitats i propostes, lliures, dirigires, espontànies, individuals,  col.lectives,  en petit grup,  per parelles,…

Us deixem un petit recull d’aquells moments on els vostres fills i filles han gaudit del dia a dia i tanmateix, han après de la millor manera possible: JUGANT!!!!!!

CARNAVAL A L’AULA

Moments esbojarrats, pentinats divertits, disfresses curioses…nens i nenes emocionats i mestres i famílies implicats en una de les festes més populars del nostre poble.

Com veieu a les fotografies, vam gaudir d’allò més amb el Carnaval i vam aprendre curiositats d’aquesta època, fent carotes, decorant, dibuixant, ballant, compartint estones amb tota l’escola i nosaltres especialment amb els alumnes de 5è curs,….

Les cares dels nens i nenes ho diuen tot…no hi esteu d’acord?????

Per veure el recull de fotografies cliqueu aquí.