PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2026-2027

Del 22 al 30 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2026-27. Cal que consulteu la llista d’admesos que trobareu penjada aquí i al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el vostre fill/a. Tingueu present que el dijous 25 i el divendres 26 són dies de festa local.

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS A L’ESCOLA LA VILA

ATENCIÓ: La reunió per a les famílies nouvingudes d’I3 serà el dilluns 29 a les 19h.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Podeu passar a recollir tota la documentació per la matrícula a partir del dia 19 de juny a la secretaria de l’escola. Horari de 8:30 a 13.30h. També podeu descarregar-la aquí: full dades matrícula, carta de compromís educatiu, autorització drets d’imatge, autorització sortides pel poble, atenció educativa alternativa/religió, autorització paracetamol, enquesta de salut.

Més endavant us farem arribar el full de pagament de quotes. Les famílies de 1r a 6è, heu de cedir un val escolar a l’escola, trobareu tota la informació AQUÍ.

Aquí teniu també el full de pagament de l’AMPA:  Quota de l’ AMPA_26-27.

(Les famílies vulnerables d’I3 a 2n estan exemptes del pagament de quotes, xandall, excursions i AMPA.)

MENJADOR ESCOLAR: Podeu consultar informació sobre menjador escolar a la web del Consell Comarcal: MENJADOR ESCOLAR_CONSELL COMARCAL BAIX EMPORDÀ

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

 

Paneres de Nadal

Benvolgudes famílies

Som els nens 5è i us volem demanar la vostra col·laboració! Estem muntant unes paneres que sortejarem a les cantades de Nadal. Com ens podeu ajudar? Podeu anar a botigues o si coneixeu algun familiar o amic que tingui negoci que creieu que pot col·laborar donant-nos: vals de regal, vals per una perruqueria, un val de massatges, etc. També podeu portar coses per omplir les paneres: Fuet, torró, llibres, vi, begudes, bombons… i tot el que se us acudeixi perquè ens quedi super xula! Tot això, és per recaptar diners pel viatge que farem de final de 6è!

Esperem que ens ajudeu molt, teniu fins el 10 de desembre per portar-nos cosetes!

Moltíssimes gràcies!

Alumnes de 5è

 

P5 va d’excursió al passeig de Palamós

Reporters La Vila
La sortida de P5 es farà un altre dia a causa de la pluja.

Aquest proper dijous 15 de novembre els/les alumnes de P5 van d’excursió al Museu de la pesca i al passeig de Palamós. Marxaran a les 9:30 h.

Primer aniran al Museu de la Pesca, a veure l’exposició del pirata Barbaroja, i després a recollir fulles seques per fer manualitats, trepitjar-les etc…

Van acompanyats per algun pare o mare, la Mercè, i per la Nuri i la Quima, tutores de P5.

S’ho passaran pipa!

On es el passeig de Palamós?

Coneguem els ambients

Els nens i nenes de P3, durant el període d’adaptació hem fet un tastet dels diferents ambients d’aprenentatge; Exteriors, Joc Simbòlic i Construccions.
La primera setmana de novembre hi anirem a treballar amb els companys de P4 i P5.
EN TENIM MOLTES GANES!!!

Dinamiks a l’escola

Reporters La Vila

El  dimecres 3 octubre un membre de l’equip de reporters La Vila, va anar a entrevistar i fer fotos del grup dinamiks.Dins els espais d’aprenentatge dels grans es fan experiments molt divertits , és dinamiks, com el programa del Club Super 3. Aquella… Llegeix més»