ENS VISITA L’AMBULÀNCIA A P4

ENS VISITA L’AMBULÀNCIA !!!

Una de les activitats sorpreses d’aquest curs ha estat la visita de l’Ambulància a l’escola i les explicacions dels professionals sanitaris com en Xavi i la Sílvia, que ens han fet partíceps de les coses important que cal saber quan ens fem mal, necessitem ajuda, hem de trucar,…

Ha estat un matí molt engrescador, on com podeu deduïr, el més aplaudit ha estat la sirena de l’Ambulància… perquè serà????

Hem après el telèfon d’emergències, han immobilitzat a la Mònica, han fet sonar la sirena amb els casc, i han acabat tots amb una part del cos embenada i embolicada…i ha estat d’allò més divertit!!!

Agraïr la iniciativa dels pares per compartir moments conjunts a l’escola, ja que la implicació de les famílies és bàsic pel desenvolupament integral dels nostres infants.

Podeu veure el recull de fotografies de l’activitat clicant aquí.