PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2026-2027

Del 22 al 30 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2026-27. Cal que consulteu la llista d’admesos que trobareu penjada aquí i al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el vostre fill/a. Tingueu present que el dijous 25 i el divendres 26 són dies de festa local.

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS A L’ESCOLA LA VILA

ATENCIÓ: La reunió per a les famílies nouvingudes d’I3 serà el dilluns 29 a les 19h.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Podeu passar a recollir tota la documentació per la matrícula a partir del dia 19 de juny a la secretaria de l’escola. Horari de 8:30 a 13.30h. També podeu descarregar-la aquí: full dades matrícula, carta de compromís educatiu, autorització drets d’imatge, autorització sortides pel poble, atenció educativa alternativa/religió, autorització paracetamol, enquesta de salut.

Més endavant us farem arribar el full de pagament de quotes. Les famílies de 1r a 6è, heu de cedir un val escolar a l’escola, trobareu tota la informació AQUÍ.

Aquí teniu també el full de pagament de l’AMPA:  Quota de l’ AMPA_26-27.

(Les famílies vulnerables d’I3 a 2n estan exemptes del pagament de quotes, xandall, excursions i AMPA.)

MENJADOR ESCOLAR: Podeu consultar informació sobre menjador escolar a la web del Consell Comarcal: MENJADOR ESCOLAR_CONSELL COMARCAL BAIX EMPORDÀ

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

 

Cinema a la fresca a l’escola

Dissabte 14 de setembre, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula El Rey León amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila

Cinema a la fresca a l’escola


Aquest dijous 5 de setembre, veniu a l’escola La Vila per veure la pel·lícula Coco amb família i amics!
Obrirem portes a les 20h i oferirem servei de bar amb begudes i menjar (bikinis dolços i salats, creps, crispetes,…) pels que vulgueu sopar.
Podeu convidar a tota la família, amics i veïns.

L’entrada és lliure i gratuïta.En benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è

Organitza: 5AFA, AMPA i Escola La Vila

Festa Major de Palamós

Torna Sant Joan, i amb Sant Joan torna la Festa Major de Palamós, més d’una setmana plena d’activitats pensades per a tota la família, concerts, castells, animació infantil, fogueres de Sant Joan, revetlles, barraques,…. un no parar!!!
Com cada any Palamós dona el tret de sortida… Llegeix més»

Química a l’escola

indexDimecres 19 de juny venen els alumnes de Batxillerat de l’ Einstein-Gymnasium Rheda-Wiedenbrück (Alemanya) a la nostra escola. Faran experiments químics amb els alumnes de 5è segons les indicacions i normatives de la Universitat de Bielefeld.

Els experiments es fan en anglès a English dins una activitat de science i d’ús de l’anglès a l’aula entre les 9.00 y les 12.30 h.

Els temes són l’aviació, el sucre i el medi ambient. Podeu veure totes les fotos de l’activitat clicant aquí