PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2026-2027

Del 22 al 30 de juny s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2026-27. Cal que consulteu la llista d’admesos que trobareu penjada aquí i al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el vostre fill/a. Tingueu present que el dijous 25 i el divendres 26 són dies de festa local.

LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS A L’ESCOLA LA VILA

ATENCIÓ: La reunió per a les famílies nouvingudes d’I3 serà el dilluns 29 a les 19h.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Podeu passar a recollir tota la documentació per la matrícula a partir del dia 19 de juny a la secretaria de l’escola. Horari de 8:30 a 13.30h. També podeu descarregar-la aquí: full dades matrícula, carta de compromís educatiu, autorització drets d’imatge, autorització sortides pel poble, atenció educativa alternativa/religió, autorització paracetamol, enquesta de salut.

Més endavant us farem arribar el full de pagament de quotes. Les famílies de 1r a 6è, heu de cedir un val escolar a l’escola, trobareu tota la informació AQUÍ.

Aquí teniu també el full de pagament de l’AMPA:  Quota de l’ AMPA_26-27.

(Les famílies vulnerables d’I3 a 2n estan exemptes del pagament de quotes, xandall, excursions i AMPA.)

MENJADOR ESCOLAR: Podeu consultar informació sobre menjador escolar a la web del Consell Comarcal: MENJADOR ESCOLAR_CONSELL COMARCAL BAIX EMPORDÀ

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.

 

L’ambulància a l’escola

Reporters La Vila

El dilluns 8 d’abril al matí, els nens i nenes de la comunitat de petits tindran la visita d’una ambulància de l’Hospital de Palamós.

En Xavi Larumbe, pare de l’escola i conductor d’ambulàncies, vindrà a explicar com funciona una ambulància: la camilla, les bombones d’oxígen, els desfribiladors, etc.

Serà una xerrada molt interessant. La mainada podrà posar en marxa la sirena !

Juga al joc d’anar al metge

Xerrada del Mosquit Tigre

Reporters La Vila

Dilluns 8 d’abril els/les alumnes de 5è participen a la xerrada sobre el mosquit tigre. Es parla de la biologia general dels mosquits, les seves característiques, els motius per al seu control i les mesures preventives del programa.
La xerrada va acompanyada de l’activitat… Llegeix més»

Excursió de 6è a Cap Gros

Reporters La Vila

Dijous 4 d’abril al matí els alumnes de 6è visiten l’entorn natural de Cap Gros (Palamós).

Cap Gros el podríem qualificar com El mirador de Palamós, ja que les vistes des d’aquest punt són magnífiques. Aquesta muntanya conserva uns indrets naturals de gran bellesa, tant pel que fa a flora i la fauna, com per l’interès, des del punt de vista geològic, que tenen les seves formacions rocoses.

Una altra característica de Cap Gros són les abundants pites o atzavares, que poblen els seus penyassegats, sobretot al sector més proper a Cala Margarida.
Les pites o atzavares (àgave americana), són unes plantes que no es troben allí per casualitat, sinó que antigament de les seves fibres es feien unes cordes i caps d’embarcacions molt ressistents.

Podeu conèixer una mica més sobre Cap Gros aquí

Cliqueu aquí per veure on és Cap gros

Amadeo Modigliani. Ens fem un autoretrat

Imagen relacionada

Reporters La Vila

Els nens i nenes de 2n estan pintant  el seu autoretrat segons la pintura i els quadres d’ Amadeo Modigliani.

L’ autor va néixer el 12 de juny 1884 a Livorno (Itàlia) va tenir una parella, Beatrice Hastings; i va morir  el 24 de gener del 1920 a Chu – Hospital De La Charité, Saint-Étienne, França. Amadeo Modigliani va ser un pintor que es va fer famós gràcies al món de la pintura. Mireu alguns dels seus quadres  aquí. 

Podeu veure tots els autoretrats dels nens i nenes de 2n

Dibuixem un robot

Els nens i nenes de 1r de les escoles de Palamós han de dibuixar un robot.

Aquest curs 2018-19 hi ha un grup de robòtica format per mestres de les escoles i l’institut del poble. El proper 23 de maig es farà una jornada de robòtica pels nens i nenes de 1r.

Necessitem un logo per la jornada. per aquest motiu els alumnes de 1r estan fent dibuixos. Tenim grans artistes a les escoles. De cada centre triarem cinc dibuixos i de tots aquests triarem el logo a primers d’abril.