Sortida al far i el moll comercial I5

Els nens i les nenes d’I5 vam poder gaudir d’un dia de sortida fantàstic!!!

El divendres 27 de gener, dins el Projecte Palamós, els nens i nenes d’I5 hem visitat el Far del nostre poble, situat a la Punta del Molí.

A banda de veure el far i les seves vistes, hem vist la pedra que simula la mà del gegant, una roca coneguda per la “Llegenda la Punta de la Galera de Palamós”, llegenda que s’ha explicat darrerament a l’escola.

També hem passejat per l’escullera veient el Moll Comercial. Després hem arribat fins a la Bola i, finalment, hem tornat a l’escola.

Tot i el fred hem gaudit molt d’aquesta sortida!

El dilluns 30 ens ha visitat la Sra. Núria, dona del penúltim faroner de Palamós! Li hem fet un munt de preguntes. Ha estat superinteressant!!!!

Podeu clicar aquí per veure les fotos. Esperem que us agradin!