L’HORT DE L’ESCOLA

Aquest principi d’any els nens i nenes de 2n vam iniciar el projecte de l’hort de l’escola. Un projecte engrescador i divertit.

Per començar vam haver de preparar el terreny, arrencant les males herbes i airejant la terra. Un cop fet això vam poder plantar enciams, faves, cebes, porros, pèsols i gerds.

Vam haver de “lluitar” contra un enemic inesperat, el pugó. Per això vam plantar flors i vam portar moltes marietes a l’hort, ja que els agrada molt menjar pugó.

Hem continuat arrencant males herbes i regant sovint i, finalment, després de molt de treball, hem recollit els fruits!!!

Clicant la foto podreu veure tot el procés!