Els nens i nenes de P5 realitzem quinzenalment diferents propostes de treball organitzades en petits espais a l’aula.
La programació i la planificació d’aquestes propostes sorgeixen dels interessos i necessitats dels infants. Estan plantejades de forma oberta i flexible, de manera que els infants participin, juguin, es relacionin, segueixin el seu ritme i siguin significatives per a ells, ja que és la base de molts aprenentatges.
Les propostes s’organitzen en sis espais: Llenguatge matemàtic, Llenguatge oral i escrit i lectura, Experimentació, Llenguatge artístic, Construccions i Taula de llum
A la rotllana, la mestra presenta les propostes i parlem sobre el que volem aconseguir i aprendre. Seguidament, escollim a quina proposta volem anar i ho marquem als nostres carnets de propostes.
Ens autoavaluem! Un cop acabada la sessió valorem la proposta marcant en el nostre carnet de propostes i reflexionant infants i mestra: què hem fet? ens ‘ha agradat? ha estat fàcil?. L’objectiu és aprendre a explicar i argumentar quina proposta s’ha fet.
Clica a la imatge per veure més fotos.