Les propostes a P5

Els nens i nenes de P5 realitzem  quinzenalment diferents  propostes de treball organitzades en petits espais a l’aula.

La programació i la planificació d’aquestes propostes sorgeixen dels interessos i necessitats  dels infants. Estan plantejades de forma oberta i flexible, de manera que  els infants participin, juguin, es relacionin, segueixin el seu ritme i  siguin  significatives per  a ells,  ja que és la base de molts aprenentatges. 

 Les propostes s’organitzen en sis espais: Llenguatge matemàtic, Llenguatge oral i escrit i lectura, Experimentació, Llenguatge artístic,  Construccions i Taula de llum

A la rotllana, la mestra  presenta les propostes i parlem sobre el que volem aconseguir i aprendre. Seguidament, escollim a quina proposta volem anar i ho marquem als nostres carnets de propostes.

Ens autoavaluem! Un cop acabada la sessió valorem la proposta marcant en el nostre carnet de propostes i reflexionant infants i mestra:  què hem fet? ens ‘ha agradat? ha estat fàcil?. L’objectiu és aprendre a  explicar i argumentar  quina proposta s’ha fet. 

Clica a la imatge per veure més fotos.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>