Les propostes a I3

A l’última entrada, us vam explicar el treball d’hàbits i rutines que hem estat fent durant el primer trimestre. Ara, que ja estem adaptats/es, us volem explicar què més fem quan estem a l’escola.

Les nostres aules estan organitzades per diferents microespais: zona de rotllana, zona de biblioteca, zona de joc simbòlic, zona de construccions i zona de taules. Tot i que els microespais son iguals a les dues classes, les propostes que hi ha a cadascuna d’elles són diferents. D’aquesta manera, oferim un ventall més ampli de possibilitats.

Durant l’estona de propostes, les portes de les aules sempre estan obertes i els/les nens/es poden triar allà on volen anar a jugar. Això els/les agrada molt, ja que els/les permet relacionar-se amb tots/es els/les companys/es independentment que siguin d’un grup o d’un altre.

Les propostes es van canviant amb una freqüència indeterminada depenent de l’ús que en facin els/les alumnes i, també, de les possibilitats d’aprenentatge que els/les ofereixen. Us deixem un petit recull de fotos per tal que veieu com les gaudim.