Jornada de benvinguda al Laboratori de Transformació Educativa

Un miler de professionals de l’educació vam seguir en directe la Jornada de benvinguda al Laboratori de Transformació “Complicitats per transformar el sistema”.

Quin és el propòsit de l’escola? Quina escola per a quina societat? Quins infants per a quin món? La resposta a aquestes preguntes ha de condicionar tot el que fem a l’entorn educatiu.

A l’escola La Vila fa anys que estem compromesos amb el canvi educatiu  i aquest curs estem satisfets de formar part dels centres referents del Laboratori i aprendre d’altres projectes per a continuar millorant el nostre.

Us convidem a veure el vídeo de la jornada, val la pena escoltar-lo amb atenció i reflexionar sobre tants temes importants que es posen sobre la taula.