Informació curs 2023-2024

A l’escola La Vila, estem acabant de perfilar tots els detalls per encarar el nou curs 23-24 carregat d’il·lusió i bons moments. Us passem informació important. De cares al setembre, rebreu més informació.

Les classes començaran el dimecres 6 de setembre en horari de 8.30h a 12h i de 14.30h a 16h. Aquí us deixem el Calendari Escolar Curs 23-24.

Per a una millor adaptació dels alumnes de d’I-3, es distribuiran en dos grups alternant els matins del dimecres 6 al dimarts 12 de setembre. A partir de dimecres 13 de setembre els alumnes d’I3 ja faran horari normal de 8:30 a 12h i de 14.30h a 16h. Les tutores es posaran en contacte amb les famílies per a fer entrevistes individuals. Per correu electrònic heu rebut l’horari d’adaptació del vostre fill/a: Informació grup 1, Informació grup 2. Les capacitats a educació infantil.

El servei de menjador escolar i d’acollida comença el dimecres 6 de setembre. Per quedar-se al menjador de l’escola consulteu la web del Consell Comarcal.  Per fer ús del servei d’acollida, trobareu la informació a la web de l’AMPA. En aquesta web també trobareu informació de totes les actuacions que realitza l’AMPA.

A continuació teniu el llistat de material  de Primària, que podeu adquirir a la llibreria Can Romero, mitjançant el Val Escolar que rebreu a casa. És important que aquest material els alumnes el portin a l’escola el primer dia de classe. Material Mitjans, Material Grans. Informació Val Escolar.

Les reunions d’inici de curs seran:

• Comunitat de Petits (I3, I4, I5): dimecres 6 de setembre a les 19h.
  • Comunitat de Mitjans (1r, 2n, 3r): dimarts 12 de setembre a les 19h.
  • Comunitat de Grans (4t, 5è, 6è): dijous 14 de setembre a les 19h.

L’escola romandrà tancada fins el dia 1 de setembre, per a dubtes, podeu consultar la nostra web o enviar un correu a escolalavilapalamos@xtec.cat.

BON ESTIU!