Val escolar de 100€ pels alumnes de Primària

Aquest estiu rebreu al vostre correu dos vals de 50€ per bescanviar per material escolar. Si el teu fill o filla estudia primària el curs 2023-2024, ja pots bescanviar el #ValEscolar.

🏡Rebràs els vals al teu domicili durant els propers dies.

🟢Activa’ls a través del web.

📲Tota la informació a http://valescolar.cat

L’ Escola La Vila i l’ AMPA del centre han arribat a un acord amb la Llibreria Can Romero de Palamós (Avinguda Catalunya, 3, 17230 Palamós)  perquè es pugui bescanviar els vals amb el material que han de portar els alumnes a l’escola.

La llibreria Can Romero tindrà els llistats de material que necessiten els alumnes de 1r a 6è pel curs 23-24. Caldrà anar a buscar aquest material a la llibreria Can Romero els mesos de juliol i agost amb el val de 100€ i bescanviar-lo. El pimer dia d’escola caldrà portar el material a l’aula. El val de 100€ caduca el 30 de novembre.

Properament rebreu la informació amb la llista de material que necessita cada curs.

Per poder activar els vals necessitareu el número d’identificació de l’alumne/a (IDALU). Aquests número el trobareu als informes d’avaluació del curs. Si necessiteu informació podeu trucar a la secretaria del centre 972314344.