I tu, quina música escoltes?

Aquesta segona part del curs ens hem centrat en els diferents instruments de corda. Durant el mes de maig hem tocat el piano, l’ukelele i els boomwhackers, hem cantat, hem ballat, hem creat i hem après a interpretar a nivell vocal i instrumental.

A la comunitat de grans hem descobert diferents estils i gèneres musicals. D’aquesta manera hem pogut situar els nostres grups i cantants preferits a un estil concret. Cadascú ha pogut fer recerca i descobrir curiositats sobre la música que escolta, per així poder analitzar-la de forma crítica i valorar què és el que realment ens agrada de la música que sovint escoltem.

A la comunitat de mitjans, hem aprofundit en l’aprenentatge de les notes musicals per poder interpretar l’escala de forma correcte amb els instruments i també amb la veu. Hem conegut diferents instruments i també hem preparat els balls de la trobada de danses d’aquest curs.

A la comunitat de petits hem après la dansa “Volta cap aquí”, hem descobert i tocat nous instruments com el piano, les campanes o els boomwhackers. A més, hem après diferents cançons noves que han quedat totes ben guardades a la nostra capsa de música. Fins i tot ens hem endut una maraca a casa per poder continuar fent música aquest estiu.

Així que, ja ho veieu famílies, ha sigut un curs ple de música i de nous aprenentatges musicals que ens emportem a les nostres motxilles, que surten ben carregades aquest final de curs. Molt bona música a tothom!