Gràcies Max !

Els alumnes de 6è van participar en el concurs de contes breus organitzat des del programa  Lecxit dins la campanya “Guanyem un estiu lector”.

Es van presentar més de 300  contes . El conte d’en Max Trullols de 6è B, va estar seleccionat com un dels cinc contes guanyadors i hem rebut a l’escola molts llibres per a poder compartir amb tots i totes les comunitats.

En Max ha distribuït els llibres pels diferents grups del centre segons el seu propi criteri. Li agraïm moltíssim de part de totes les mestres i alumnes de l’escola.

GRÀCIES MAX!