ENDAVANT, PAS A PAS!

Hi ha infants que fa uns quants mesos van arribar a l’escola amb un nou repte a les seves vides: adaptació, coneixença d’espais, relacions amb altres infants i adults, descoberta de les seves capacitats personals… Ara d’altres ja fan el pas a la Primària. Un pas més en el seu desenvolupament com a infants, descoberta d’altres espais i enriquiment personal amb nous reptes per anar assolint.

Tots els que marxen i també els que es queden a la Comunitat d’Infantil, van omplint la seva motxilla. Una motxilla que dia rere dia els permet afrontar nous reptes, amb avenços i retrocessos, assaig-error, que els permeten anar augmentant la seva autonomia, nous aprenentatges i moltes ganes d’anar endavant.

A la Comunitat, els infants van desenvolupant les competències que els permeten identificar-se com a persones, viure unes relacions afectives positives amb si mateixos i amb els altres, avançar en la seva autonomia personal, anar coneixent el món que els envolta i adquirir habilitats de comunicació, expressió i comprensió per mitjà de diferents llenguatges. Respectant el ritme i l’evolució de cada un d’ells i elles.

Mots com: calma, emoció, acompanyar, observa, escolta, recerca, valorar, experimentació, respecte, provar, repte, esforç, equivocar, estima, reflexionar, explica Ens acompanyen en el nostre dia a dia.

Cliqueu per veure el vídeo de l’activitat