Educació física a comunitat de mitjans i comunitat de grans!

Educació física + __ Educació Física a l'escola Pau Casals del Vendrell | Bloc d'Albert Camara Mas (Mestre d'Educació Física a l'escola Pau Casals del Vendrell)

Hem iniciat un nou curs escolar carregats d’energies i l’alumnat de comunitat de mitjans i de grans han començat a gaudir de l’àrea d’educació física. Aquesta àrea s’impartirà al llarg de tot el curs escolar i a través de la web de l’escola s’aniran penjant activitats destacades que aniran realitzant les vostres filles i fills. Clicant sobre les fotografies en veureu un breu recull.

MITJANS
GRANS