Donem la benvinguda a la primavera!

A música acabem el trimestre de la millor manera possible i és que a 1r celebrem avui que la primavera ja ha arribat amb una cantata que portem preparant molts dies perquè ens surti d’allò més bé.

Els alumnes de 1r de totes les escoles de Palamós (La Vila, La Salle, el Vedruna i el Vila-Romà) emprendran un viatge de la mà d’una formiga molt curiosa, per a fer-nos gaudir de tot el que ens regala la primavera, l’estació més plena d’olors i colors!

Aquest matí hem estat fent els assajos generals al teatre La Gorga conjuntament amb les altres escoles de Palamós per poder oferir a totes les famílies un gran espectacle. Les formiguetes han sortit del seu niu per explorar i aprofitar el canvi d’estació, així que estan a punt per sorprendre’ns i fer-nos cantar i ballar com mai.

Us esperem a tots i totes al Teatre La Gorga!!

• 1A a les 17’15h, per començar a les 17’30h.
  • 1B a les 18’15h, per començar a les 18’30h.

Visca la música!!