ANEM A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL

Els infants de la Comunitat de Petits han iniciat les visites a la  Biblioteca Municipal de Palamós. A la primera visita, la Núria (bibliotecària) ens va ensenyar  l’espai dels contes infantils i ens explica com tenir cura dels contes que podem agafar de les lleixes i armaris que tenim a l’abast. Ens explica que els llibres i els contes són uns tresors!

A l’estora de colors, ens reunim en rotllana per gaudir de l’explicació d’un conte, en el que podem participar de les accions, onomatopeies, imaginar situacions i gaudir del relat. En acabar, tenim una estona per poder escollir lliurement  un conte. És una estona per continuar  fent lectura d’imatges, descodificant els signes escrits,  imaginant, compartint amb els companys i companyes les històries que anem observant en els contes escollits.

Aquesta activitat la repetirem, un cop al mes,  al llarg de tot el curs, amb l’objectiu de gaudir i participar en les  propostes de literatura infantil, descobrint, explorant i apreciant la bellesa del llenguatge literari. És una activitat on els infants, poden desenvolupar la comunicació oral, adquirir nou vocabulari i millorar la comprensió. El treball amb els contes afavoreix la imaginació, la creativitat, el llenguatge, els valors,  la gestió de les emocions i fomenta la capacitat d’escolta i l’atenció.

A la biblioteca, ens esperen moments màgics on gaudir de noves aventures!

P3 visitem la Biblioteca Municipal | Escola La Vila

Podeu veure les fotos clicant la imatge.