Activitats dels infants de P5 amb les seves famílies!

Està comprovat que una relació de confiança entre escola i família incideix de forma positiva en l’èxit escolar de nens i nenes. Per això els i les alumnes de P5 duen a terme unes activitats que fan de lligam entre la família i l’escola, l’objectiu de les quals és treballar l’expressió oral, el llenguatge escrit, les emocions, l’escolta, etc.

Les activitats són:

• Els Petits Exploradors:   lligat amb el Projecte Palamós que es fa a P5. Els infants  presenten (amb escrits i/o fotografies) un espai de Palamós que han descobert o  els hi ha  agradat.
  • La bosseta del conte: la família acompanya a l’infant a la biblioteca municipal a buscar un conte que treballa a casa i després el comparteix a l’aula amb els companys.
  • La Caixa Sorpresa: els infants porten un objecte de casa dins una caixa sense que ningú el vegi. Els altres companys i companyes intenten endevinar quin objecte és mitjançant preguntes.
  • La Maleta Viatgera: és una maleta amb un joc de matemàtiques  o de llengua  per jugar amb la família.

Cada activitat se l’emporta un infant a mitjans de setmana i la retornen els dilluns, d’aquesta manera a inici de setmana  comparteix amb els seus companys a la rotllana el que ha fet amb la seva família