A les classes de 1r i 2n parlem de les companyes amb dèficit auditiu

A l’escola la Vila som un centre d’agrupament de sords i com a tal, oferim un Suport Intensiu a l’Audició i el Llenguatge (SIAL), per a què l’alumnat amb dèficit auditiu se senti plenament inclòs dins l’escola i gaudeixi d’igualtat d’oportunitats.

Així que, aquesta setmana hem fet unes sessions amb alguns grups de 1r i de 2n, on hi tenim dues alumnes amb dèficit auditiu que són nouvingudes, a fi d’ajudar a comprendre a la resta de companys i companyes, què és un Implant Coclear, les cures que precisa i la manera de tractar, comunicar-se i, en definitiva acollir, a aquestes alumnes.

Les dues sessions han estat molt positives, pel fet que els alumnes s’han mostrat molt receptius i han fet forces preguntes, algunes d’elles molt interessants, com ara: Per què porten un Implant Coclear enlloc de dos, elles hi senten com nosaltres amb l’Implant?, elles hi sentien dins el ventre de la seva mare?…