A 2n investiguem els animals amb les Tale-bots

Aquesta setmana hem continuat investigant el fascinant món dels animals a través d’una proposta de robòtica.

Els infants han hagut de donar diferents ordres als Tale-Bots perquè arribessin fins a la casella indicada. Un cop el robot arribava al lloc correcte, havien de respondre preguntes relacionades amb els animals que estem treballant a l’aula.

Aquesta activitat ens ha permès seguir aprofundint en els nostres aprenentatges sobre el món animal d’una manera vivencial, motivadora i divertida. A més, els nens i nenes han pogut posar en pràctica l’orientació espacial, la lògica, l’atenció i el treball en equip mentre compartien descobertes i coneixements amb els companys i companyes.

Seguim aprenent i descobrint junts!

Podreu veure les fotografies de la proposta al drive.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>