Decorem els arbres de Nadal de l’Hospital

Avui dijous 12 de desembre a la tarda els/les alumnes de 1r hem anat a decorar els arbres de Nadal de l’Hospital de Palamós. Vam fer uns arbres de Nadal petits molt creatius amb material divers de l’aula d’art.

Totes les escoles de Palamós hem decorat els arbres de l’hospital. Podeu veure totes les fotos aquí

Fira Nadalenca

La nostra escola participa com cada any a la tradicional Fira Nadalenca al carrer Major de Palamós.
Diumenge 15 de desembre de les 10.00h a les 14.00h
Mitjançant la venda de productes decoratius de Nadal i el sorteig d’obres d’art, la tradicional Fira Nadalenca recaptarà diners a benefici de les persones discapacitades de la comarca. L’Associació Fira Nadalenca de Palamós destinarà la recaptació resultant de les activitats solidàries organitzades enguany, a tres entitats que treballen en projectes adreçats a millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats psíquiques de la comarca del Baix Empordà. Concretament es tracta de l’Ampa de l’escola d’educació especial ELS ÀNGELS, l’Associació AFATRAM i l’Associació TRAMPOLÍ.
Els nens i nenes de P3 a 6è han preparat manualitats de Nadal per vendre a la Fira. Els encarregats de la venda seran els/les alumnes de 5è acompanyats de mestres de l’escola.

Organitza:Associació Fira Nadalenca de Palamós
Més informació a La carta informativa dels projectes 2019 i a la web de l’Ajuntament de Palamós

La nova font al pati de l’escola

Reporters La Vila

El mes de novembre s’ha construït una nova font al pati de l’escola. Hi han treballat dos paletes i un lampista. És una font amb quatre aixetes que ens ha de servir per beure i agafar aigua amb galledes i tot tipus d’activitats d’esbarjo i aprenentatge. La nova font forma part del projecte d’espais exteriors de centre.

La font ha estat possible gràcies a l’Ajuntament de Palamós i a l’AMPA.