Fira Nadalenca

La nostra escola participa com cada any a la tradicional Fira Nadalenca al carrer Major de Palamós.
Diumenge 15 de desembre de les 10.00h a les 14.00h
Mitjançant la venda de productes decoratius de Nadal i el sorteig d’obres d’art, la tradicional Fira Nadalenca recaptarà diners a benefici de les persones discapacitades de la comarca. L’Associació Fira Nadalenca de Palamós destinarà la recaptació resultant de les activitats solidàries organitzades enguany, a tres entitats que treballen en projectes adreçats a millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats psíquiques de la comarca del Baix Empordà. Concretament es tracta de l’Ampa de l’escola d’educació especial ELS ÀNGELS, l’Associació AFATRAM i l’Associació TRAMPOLÍ.
Els nens i nenes de P3 a 6è han preparat manualitats de Nadal per vendre a la Fira. Els encarregats de la venda seran els/les alumnes de 5è acompanyats de mestres de l’escola.

Organitza:Associació Fira Nadalenca de Palamós
Més informació a La carta informativa dels projectes 2019 i a la web de l’Ajuntament de Palamós