El Nadal arriba a l’escola

Ens agradaria convidar-vos a les cantades de nadales que farem en el pavelló els dies següents:

El dimarts 17 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 2n i 5è.

El dimecres 18 de desembre a les 15:15h. Vetllada de Nadal dels alumnes de la comunitat de petits ( P3, P4 i P5). A les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 1r i 4t.

El dijous 19 de desembre a les 19:30h. Vetllada de Nadal dels alumnes de 3r i 6è.

Els nens i nenes  entren a les 19:20 h per la porta principal de l’escola. Les famílies, entrada pel pavelló a les 19:30 h.

Nota: Les cantades de Nadal són un acte públic. Les famílies poden fer fotografies i enregistraments de vídeo dels actes, però no poden penjar aquestes a internet o xarxes socials ( l’escola s’eximeix de tota responsabilitat en aquest sentit). Preguem deixar lliures els passadissos i evitar marxar enmig de les actuacions dels alumnes. Gràcies
Recordeu que trobareu els audiovisuals de totes les cantades de Nadal a la web properament.

El divendres  20 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. Farem cagar el tió i farem l’amic invisible.

El divendres 20 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador fins a les 15h. A la tarda no hi ha classe.

Les vacances de Nadal són del divendres 20 de desembre a la tarda fins el dimarts 7 de gener de 2020, inclòs. Les classes es reprenen el dimecres 8 de gener de 2020.
Bones Festes i Bon any 2020 !