Sortida a Sant Llorenç de Munt

Divendres 4 de març de 2022, l’alumnat de 6è vam fer una sortida a Sant Llorenç de Munt, al Parc de l’Obac. Ens vam preparar per marxar, vam pujar a l’autocar i vam trigar uns 45 minuts en arribar-hi, fent soroll és clar… Quan vam arribar, ens vam posar a esmorzar, vam jugar una estona i vam començar a fer l’activitat.

Vam conèixer al monitor i la monitora que ens acompanyarien la resta del dia. Els nostres guies ens van donar un llapis i una llibreta de camp. A la llibreta havíem d’apuntar les coses que hi veiem i que ens explicaven els monitors.

Només començar l’activitat, costava caminar perquè era una pujada ben forta, vam arribar al cim i vam contemplar unes vistes magnífiques. A la baixada, havíem d’anar amb molt de compte, ja que hi havia camins estrets pels quals podies caure. Era una aventura!

Després d’apuntar tant i caminar tant, tothom necessitava menjar, tots volíem dinar i encara havíem d’aconseguir acabar dues parades més, no ens podíem rendir.

Així que tots i totes vam treure l’energia que ens quedava i ens vam posar les piles de seguida.
Ho vam aconseguir!

Vam menjar tranquil·lament i vam jugar un mica més.

Quan va ser l’hora de marxar i tornar cap a l’escola encara quedava una altra aventura a dins l’autocar: el conductor ens va posar una pel·lícula sobre un nen que tenia molts diners, però no era feliç perquè no tenia amics i amigues.

Vam tornar cap a l’escola.

Va ser una aventura extraordinària!

Marta C.