Omplim l’escola de plantes!

Per la Fira de la Candelera la classe de la natura ha comprat plantes molt boniques: espígol, farigola, menta…per plantar al pati de l’escola.

Primer les hem observat a la classe, hem comprovat que són plantes aromàtiques, hem descobert quines són les seves propietats. Després les plantarem a la zona de la Mediterrània i als parterres dels arbres del pati. Ara les haurem de regar i cuidar-les molt perquè puguin créixer.

També hem elaborat les normes necessàries per tots els alumnes de l’escola perquè tothom tingui cura de les plantes i les respecti.

Finalment els infants de segon que estem força sensibilitzats pel respecte de l’entorn i ens agrada conèixer, cuidar i mantenir les plantes exteriors de l’escola ens agradaria que tothom en pugui gaudir i les respecti.

Esperem que us agradin i ens ajudeu a cuidar-les molt!!