HI HAVIA UNA VEGADA… Contes encetats, contes contats (12a edició)

Dotzena edició de l’activitat cooperativa “HI HAVIA UNA VEGADA… Contes encetats, contes contats“, corresponent a aquest curs 2021-2022, amb 34contes cooperatius!

Des d’aquí volem felicitar als joves escriptors i escriptores i fer públic  el nostre agraïment i reconeixement als i les mestres que ha fet possible aquesta nova edició de l’activitat.

Com ja sabeu, aquesta activitat consisteix en elaborar contes de forma cooperativa entre els diferents centres de Molins de Rei, el Papiol i Sant Feliu de Llobregat, a partir d’una situació inicial plantejada. Aquesta experiència conjuga el gust per la lectura i l’escriptura, amb l’ús de les eines digitals.

A continuació teniu els contes on han participat els alumnes de la nostra escola:

“Res podria anar pitjor!” Nus: EI 5 ESC Josep M. Madorell (Molins de Rei) Desenllaç: EI 5A ESC Pont De La Cadena (Molins de Rei)

“La màgia dels llibres” Nus: 1rA ESC Pont De La Cadena (Molins de Rei) Desenllaç: 1r ESC Josep M. Madorell (Molins de Rei)

“La botiga de colors” Nus: 1rA ESC Arquitecte Gaudí (Sant Feliu de Llobregat) Desenllaç: 2n ESC Josep M. Madorell (Molins de Rei)