Una missió molt especial per cuidar el nostre Planeta

Els alumnes de primer han rebut un repte molt important que els ha deixat en Pum, el gos d’un dels personatges més significatius de la nostra escola.

Han de pensar propostes de millora del reciclatge i transmetre-les a la resta d’alumnat i professorat del Madorell a través de tríptics, cartells informatius, etc. Amb la finalitat de reutilitzar, reduir i reciclar, principalment el paper, doncs són els infants de primer els que sempre han estat encarregats de recollir el paper reciclat que es genera en les aules.

Regala’ns un món millor, recicla cada objecte al contenidor corresponent.