Una visita de revista

Els infants de P5 hem rebut una visita molt especial. Ens ha vingut a veure la Pamela, alumna de l’Institut Lluís de Requesens… i és la noia que ha dissenyat la nostra revista escolar La Tira d’aquest any!

Durant el primer trimestre vam iniciar-nos en el coneixement de les revistes i fins i tot vam elaborar un tríptic entre tot el grup… i és per això que ens ha apassionat poder conèixer a la Pamela i fer-li moltes preguntes, ja que teníem molta curiositat i interès. Alguns creiem que podem fer una revista tan maca com l’ha fet ella, així que ens ha servit d’inspiració. Mentrestant, li hem donat idees pel proper número, així que no us el perdeu!

Gràcies, Pamela!